AKTUÁLIS AKCIÓK ONLINE MEGRENDELÉS DÍJFIZETÉS DOKUMENTUMOK ÁSZF SEGÍTSÉG KAPCSOLAT RÓLUNK







email:
jelszo:






Partnereink:







Utolsó módosítás időpontja:
2020-04-03
Aktuális



2020-06-03

ELŐZZE MEG, HOGY ELEKTRONIKUS BERENDEZÉSEIT VILLÁMOK KÁROSÍTSÁK!


A nyári időjárás jellemzői a hirtelen jött záporok, zivatarok és a velük együtt lecsapó villámok is. Tudta, hogy a villámhárító nem az egyetlen és elegendő villámvédelmi eszköz? Az elsődleges villámvédelem ellenére (pl. villámhárító) sincsenek biztonságban a villámcsapások hatásaitól az elektronikus eszközeink. Még az épületet nem roncsoló villámok is károsíthatják híradástechnikai berendezéseinket és számítógépeinket. A villámok elektromágneses tere a villamos hálózatokon keresztül a hírközlési és informatikai rendszereinkbe túlfeszültséget juttathat, ez a túlfeszültség tönkreteheti az érzékeny berendezéseket, esetenként zárlatokat vagy tüzeket is okozhat.


Hogyan védekezhetünk a villámkárok ellen? A legegyszerûbb és a legtöbb esetben hatásos védekezés, ha zivataros időjáráskor vagy villámlás esetén az összes elektronikus eszköz (pl. számítógép, modem, nyomtató, TV, HIFI, stb.) fali kábeleit kihúzzuk a csatlakozókból. Ilyen esetben mind a hálózati 230V-os,mind pedig az antennavezetéket is célszerű lecsatlakoztatni. Nyaralás vagy hosszabb távollét esetén szintén javasolt megtenni a fenti óvintézkedéseket. További megelőzési lehetőség a túlfeszültség-védelmi eszközök használata. A néhány ezer forintos kiegészítők hatékony védelmet nyújtanak az otthoni, irodai és vállalati felhasználóknak. Ne feledje, érdemes védeni értékes elektronikus berendezéseit a villámkárok ellen, hiszen egy esetleges villámcsapás miatti meghibásodás több tíz vagy százezer forintos kárt is okozhat Önnek. 


A zivataros időszakban gyakori villámkár esetében sokszor a régebbi lakásbiztosítások nem fedezik a modem javítási költségeit, így akár több tízezres költséggel is járhat egy ilyen káreset. Ezekre az esetekre nyújt védelmet a társaságunk által kínált kárfedezeti átalánydíjas rendszer. A mindössze havi 180 Forint megfizetése esetén a kárfedezeti átalánydíj mentesíti az előfizetőt a fenti kártérítési kötelezettség alól. A kárfedezeti átalánydíjról részletes felvilágosítást ügyfélszolgálati irodánk munkatársai nyújtanak a 27/317-473-as központi telefonszámon vagy személyesen a 2600 Vác, Zrínyi u. 9. szám alatti ügyfélszolgálati irodánkban.


 



2020-05-25

ONLINE DÍJFIZETÉSI LEHETŐSÉG HONLAPUNKON!


Örömmel értesítjük Tisztelt Előfizetőinket, hogy honlapunkon keresztül 2020. május 25-től közvetlen, online díjfizetésre is lehetőséget biztosítunk. Íly módon az esedékes számlák befizetése minden eddiginél kényelmesebbé válik, hiszen néhány kattintással, otthonról, postai sorbanállás nélkül intézhető a számlák rendezése. Az online fizetéshez  egy internetes vásárlásra is alkalmas bankkártyával (MasterCard, VISA, stb) kell rendelkezni. A díjfizetési felület a honlapon a "Díjfizetés" menüpont alól érhető el. 


A kártyás vásárlás lebonyolításához az alábbi linken nyújtunk bővebb tájékoztatót:


http://www.digitalvac.hu/up/internetes_vasarlas_menete.pdf


Az online fizetési lehetőséggel kapcsolatban bővebb  információkkal ügyfélszolgálatunk munkatársai állnak szíves rendelkezésükre, a már ismert elérhetőségeinken.


Tisztelettel: 


Vác Városi Kábeltelevízió Kft.



2020-04-03

SZÁMLAKIEGYENLÍTÉSSEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK


Tájékoztatjuk Tisztelt Előfizetőinket, hogy a járványhelyzetre való tekintettel a 2020. április és május havi számlákat 2020.április hónapban készíti el társaságunk. A jelzett időszakra kiadott számlák esetében a számla kelte 2020. április 3. A két havi számlamennyiséget április folyamán juttatjuk el Önökhöz. A számlákat továbbra is a számlán jelzett fizetési határidőig kérjük befizetni, azonban a két számla egyszerre is befizethető, így elkerülhető a postán történő többszöri sorban állás.
Az ügyfélszolgálati iroda bezárása miatt a házipénztári befizetések is szünetelnek. A számlák kiegyenlítését ezért a következő módok valamelyikén kérjük teljesíteni: Egyéni átutalás,
csoportos beszedési megbízás, postai csekk. A postai csekkek befizetése elektronikus úton is intézhető okostelefonnal az „i-Csekk” vagy a Simple alkalmazások valamelyikével, a csekken található QR kód beolvasásával, vagy akár a Magyar Posta által üzemeltetett csekkautomatán
keresztül. Amennyiben Ön egyedi pénzintézeti átutalással kívánja kiegyenlíteni (e-banking, internetbank) számláját, kérjük, hogy minden esetben a Vác Városi Kábeltelevízió Kft. OTP
Banknál vezetett 11742094-20135506 számlájára történjen az átutalás a megjegyzés rovatban a szerződésszám és az előfizetői név feltüntetésével!


Köszönjük Együttműködését!



2020-03-18

Értesítés!


Értesítjük Tisztelt Előfizetőinket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk fogadási rendje a következő időszakban az alábbiak szerint módosul:


Hétfőtől  Péntekig (munkanapokon), 8 - 16 óráig tartó időszakban van mód szerződéskötéssel, számlázási ügyekkel kapcsolatban ügyintézésre a 27/317-473 as vagy a 80/815-615-ös telefonszámokon.


Műszaki ügyelet minden nap 16 - 22 óráig érhető el a fenti telefonszámokon.


 


Köszönjük megértésüket.


Vác Városi Kábeltelevízió Kft.



2020-03-15

FELHÍVÁS!


A koronavírus járvány miatti megelőző intézkedésként ügyfeleink és kollégáink biztonságának megóvása érdekében a Vác Városi Kábeltelevízió Kft. ügyfélkiszolgálási rendje megváltozik.


2020. március 16-tól a 2600 Vác, Zrínyi u. 9. szám alatti ügyfélszolgálati irodánk további értesítésig bezárásra kerül. Fenti időponttól kezdődően csak telefonos vagy e-mail útján történő ügyintézésre van lehetőség.


Az alábbi elérhetőségeken kollégáink készséggel állnak rendelkezésükre:


Telefonszámaink: 06-27-317-473; 06-80-815-615 (Zöld szám)


Műszaki ügyelet minden nap 22 óráig a fenti telefonszámokon üzemel.


E-mail címünk:info@digitalvac.hu


Köszönjük együttműködésüket!


Vác Városi Kábeltelevízió Kft. munkatársai


 



2020-03-15

Csatornacsere az analóg kiosztásban


2020. március 16-től kezdődően az M5 csatorna műsorát az Analóg hálózaton is továbbítjuk, így adása a Mini csomagra előfizetők számára is elérhető lesz. Az M5 csatornán a tanítási kényszerszünet időtartama alatt oktatási műsorok lesznek láthatóak


Az M5 csatorna műsora ideiglenesen a D1TV helyén lesz fogható a C11-es csatornán.



2020-03-13

 


SZÁMLAKIEGYENLÍTÉSSEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK


Az ügyfélszolgálati iroda bezárása miatt a házipénztári befizetések is szünetelnek. A számlák kiegyenlítését ezért a következő módok valamelyikén kérjük teljesíteni: Egyéni átutalás, csoportos beszedési megbízás, postai csekk. A postai csekkek befizetése elektronikus úton is intézhető okostelefonnal az „i-Csekk” vagy a Simple alkalmazások valamelyikével, a csekken található QR kód beolvasásával, vagy akár a Magyar Posta által üzemeltetett csekkautomatán keresztül. Amennyiben Ön egyedi pénzintézeti átutalással kívánja kiegyenlíteni (e-banking, internetbank) számláját, kérjük, hogy minden esetben a Vác Városi Kábeltelevízió Kft. OTP Banknál vezetett 11742094-20135506 számlájára történjen az átutalás a megjegyzés rovatban a szerződésszám és az előfizetői név feltüntetésével!


Köszönjük Együttműködését!



2020-03-12

SZERZŐDÉSKÖTÉSSEL, HIBELHÁRÍTÁSSAL KAPCSOLATOS FONTOS INFORMÁCIÓK!


-A Kormány által elrendelt veszélyhelyzet időszakában kiemelten fontos a távközlési szolgáltatások üzembiztos működése, különös figyelemmel az internetszolgáltatás zavartalanságára. Kollégáink mindent megtesznek a folyamatos szolgáltatás biztosítására, ezért bizonyos hibaelhárítási feladatok elsőbbséget élveznek. Így a szolgáltatáshoz kapcsolódó kiegészítő munkák, pl. a TV beállítások, több TV készülék csatlakoztatása, lakáshálózatok átépítése a későbbi időpontban elvégezhető feladatok közé soroltak.


 -Kérjük Tisztelt Előfizetőinket, hogy a már megkötött szerződések bekötését megelőzően a szerelést végző munkatársaink egészségének megóvása érdekében az esetlegesen önkéntesen vállalt karanténról vagy légúti megbetegedés tényéről tájékoztassák ügyfélszolgálatunkat!


-További értesítésig az új szerződések megkötése az ASZF 2.1.2. pontjában részletezett Igénybejelentési eljárás szerinti módon történik.


 Tisztelettel:


Vác Városi Kábeltelevízió Kft. munkatársai



2020-03-05

Mit tegyek, ha egyes TV adások „kockáznak”?


Az elmúlt hetekben indították a földi digitális adások (DVB -T) új rendszerben történő sugárzását. Mivel a földi digitális adások is ugyanazt a sávot használják mint a kábeltévés műsorok, ezért bizonyos esetekben zavartatás léphet fel a kábeltévé adásaiban. A zavaró jelek az ATV HD, Nickelodeon, Nicktoons, LiChi TV, Epic Drama HD, Viasat History HD, vagy RTL Spike* műsorok adásainál a kép töredezését, „kockásodást”, minőségromlást okozhatnak. Ezen hibákat nagy valószínűséggel a lakás kábelhálózatába bejutó zavarjelek okozzák. Amennyiben Ön a digitális TV készüléken keresztül vett TV adások esetében fenti műsorok adásainál a jelzett minőségbeli romlást tapasztalja, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat a 27/317-473-as telefonszámon, vagy személyesen a 2600 Vác, Zrínyi u 9. szám alatti ügyfélszolgálati irodánkat. A hiba könnyen orvosolható a lakáson belüli hálózat átvizsgálásával és a hibás kábelszakasz cseréjével.



2020-01-06

Új Discovery életmód csatorna a Családi csomag kínálatában!


A HGTV (Home & Garden Television)  a Discovery Channel új csatornája, amely elsősorban ház és kertépítéssel, barkácsolással, lakásdekorációval és e témakört felölelő doku reality műsorokkal várja nézőit. A csatorna angol nyelven sugároz. A csatorna a Családi csomag kínálatában, digitális adásrendszerben érhető el, az 514 Mhz-es streamben.


 
A honlap üzemeltetőjének részletes adatai: itt!